Zatvori
(0) proizvod(a)
Nemate nijednu stavku u košarici.
Sve kategorije
    Filteri
    Jezik
    Proizvođač: Microsoft

    OFFICE 365 Enterprise E3

    35,98 KM
    Unaprijedite poslovanje pomoću najnovijeg posve instaliranog sustava Office i integriranih servisa za suradnju s naprednim značajkama usklađenosti i potpunu snagu informatičkih resursa. Sve značajke tarifa Office 365 ProPlus i Office 365 Enterprise E1 uz alate za sigurnost i usklađenost, kao što su čuvanje u svrhe zadovoljavanja propisa, sprječavanje gubitka podataka i drugi.

    Office 365 Enterprise E3 uključuje:

    Poznati alati sustava Office

    Paket sustava Office

    Opis elementa o dostupnosti programa Publisher i Access te Skypea za tvrtkePublisher i Access: samo klijentski programi i/ili značajke za PC-jeve sa sustavom Windows. Nije moguće koristiti više uređaja.

    Klijentski program Skypea za tvrtke za Mac kompatibilan je sa sustavom Office 365, Skypeom za tvrtke poslužiteljskom verzijom 2015 i programom Lync Server 2013. Korisnici programa Lync Server 2010 moraju i dalje kao klijent za Mac koristiti Lync za Mac 2011.
     
    Obuhvaća najnovije aplikacije sustava Office za PC i Mac.
     
    Uvijek radite s najnovijim verzijama sljedećih proizvoda:
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • Outlook
    • OneNote
    • Publisher
    • SharePoint
    • OneDrive za tvrtke
    • Skype
    • Access

     

    • Bilježite svoje ideje na način koji vam najviše odgovara – pomoću tipkovnice, olovke ili dodirnog zaslona.
    • Jednostavno oblikujte podatke u programu Excel pomoću alata koji prepoznaju uzorak i automatski unose podatke.
    • Stvarajte vlastite atraktivne dokumente programa Word jednostavnim umetanjem sadržaja iz PDF datoteka.

     

    Office na PC-jevima, tabletima i mobitelima

    Koristite potpuno instalirano okruženje sustava Office na PC-jevima, Macovima, tabletima sa sustavom Windows, uređajima iPad® i tabletima sa sustavom Android™ te na većini mobilnih uređaja. Svaki korisnik može instalirati Office na 5 PC-jeva ili Macova, 5 tableta (sa sustavom Windows, iPada i tableta sa sustavom Android) i 5 mobitela.Opis elementa s informacijama o uređajima 2-u-1 sa sustavom WindowsUređaje 2-u-1 sa sustavom Windows, kao što je Microsoft Surface Pro, možete brojati kao PC ili kao tablet.

     

    I ovi mrežni servisi

    E-pošta i kalendari Opis elementa s informacijama o kompatibilnosti sustava Office s drugim verzijama programa OutlookZa pretplate koje ne obuhvaćaju potpuno instalirane aplikacije sustava Office: da bi koristili poznatu obogaćenu klijentsku aplikaciju, korisnici s poslovnom e-poštom mogu povezati sljedeće verzije programa Outlook: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2013 i Outlook 2011 za Mac. Starije verzije programa Outlook, npr. Outlook 2010 i Outlook 2007, možda će uz Office 365 funkcionirati uz smanjenu funkcionalnost. Kompatibilnost s programom Outlook ne obuhvaća tarifu Exchange Online Kiosk ni Office 365 Enterprise K1.

    Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili putem web-preglednika. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. 
     
     

    Napredna e-pošta

    Koristite mogućnosti arhiviranja i čuvanja u pravne svrhe te neograničen prostor za pohranu radi postizanja usklađenosti. Ujedno i informirajte korisnike o dodatnoj primjeni usklađenosti u e-pošti pomoću pravilnika o sprječavanju gubitka podataka i upozorenja o kršenju pravilnika.
     

    Upravljanje pristupom dokumentima i e-pošti

    Komponenta Rights Management Services omogućuje ograničavanje pristupa dokumentima i e-pošti na određene osobe, a svima ostalima onemogućuje njihov prikaz i uređivanje, čak i ako su poslani izvan tvrtke ili ustanove.
     

    Mrežni sastanci

    Održavajte mrežne sastanke uz zvuk, videoprikaz HD razlučivosti i web-konferencije putem interneta. Uključujte se u sastanke jednim dodirom ili klikom na pametnom telefonu, tabletu ili PC-ju.
     
     

    Emitiranje sastanka

    Emitirajte sastanke putem Skypea za tvrtke na internetu za do 10 000 osoba koje se mogu uključiti putem preglednika na gotovo bilo kojem uređaju. Možete uključiti i Bing Pulse za ankete i praćenje javnog mijenja u stvarnom vremenu te Yammer, koji omogućuje razgovor tijekom emitiranja. 
     

    Povezivanje putem izravnih poruka i Skypea Opis elementa s informacijama o dostupnosti i značajkama Skypea za tvrtkeAplikacija Skype za tvrtke dostupna u sklopu tarife Office 365 Enterprise E1 ne obuhvaća PSTN mogućnosti dostupne u verziji u sklopu tarifa Office 365 Enterprise E3, Office 365 Enterprise E4 i Office 365 Enterprise E5.

    Skype za tvrtke na klijentu računala Mac kompatibilan je sa sustavom Office 365, servisom Skype za tvrtke poslužiteljska verzija 2015 i sustavom Lync Server 2013. Korisnici sustava Lync Server 2010 trebaju nastaviti koristiti Lync za Mac 2011 kao klijent za Mac.

    Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea. 
     
     
    Ikona servisa Microsoft Teams, saznajte više o središtu Microsoft Teams za timski rad

    Središte za timski rad

    Povežite timove pomoću servisa Microsoft Teams u sustavu Office 365 koji objedinjuje čavrljanje, sadržaje, osobe i alate, pa timovi imaju trenutačan pristup svemu što im je potrebno. 
     

    Pohrana i zajedničko korištenje datoteka

    Iskoristite neograničen Opis elementa s informacijama o tarifama s neograničenim prostorom za pohranu na servisu OneDrive za tvrtkeNeograničen prostor za pohranu na servisu OneDrive za tvrtke za pretplate za pet ili više korisnika. Microsoft će omogućiti početnih 5 TB prostora za pohranu na servisu OneDrive po korisniku. Korisnici koji žele dodatni prostor za pohranu na servisu OneDrive mogu ga po potrebi zatražiti od Microsoftove podrške. Pretplate s manje od pet korisnika dobivaju 1 TB prostora za pohranu na servisu OneDrive za tvrtke po korisniku. prostor za pohranu na servisu OneDrive kojem je moguće pristupiti s bilo kojeg mjesta i uređaja. Jednostavno zajednički koristite dokumente s korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove te odredite tko može pogledati i urediti svaku datoteku. 
     
     

    Intranet i timska web-mjesta

    Obavještavajte i angažirajte članove tvrtke te ih povežite sa sadržajima, stručnim znanjima i procesima putem timskih web-mjesta. Ispričajte svoju priču putem atraktivnih web-mjesta za komunikaciju. 

     

    Poslovna društvena mreža

    Yammer, softver za suradnju i poslovne aplikacije, zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija među timovima te organiziranje projekata da bi bili učinkovitiji i brži.
     

    Office Online

    Stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel u bilo kojem pregledniku. 
     

    Upravljanje poslom

    Planner timu pojednostavnjuje stvaranje novih planova, organiziranje i dodjelu zadataka, zajedničko korištenje datoteka, razgovor o onome na čemu radite i praćenje napretka. 
     
     

    Profesionalno digitalno pripovijedanje

    Uz Sway, novu aplikaciju sustava Office 365, možete jednostavno stvarati atraktivna, interaktivna web-izvješća, prezentacije, biltene, tečajeve i slično izravno s mobitela, tableta ili putem preglednika. Swayeve je lako razmjenjivati i izgledaju izvrsno na svim zaslonima. 
     
     

    Mobilnost

    Sinkronizirajte e-poštu, kalendar i kontakte, pristupajte web-mjestima sustava SharePoint, pregledavajte i uređujte dokumente sustava Office pomoću sustava Office Online putem preglednika na uređajima sa sustavima Windows Phone, iOS i Android. 
     
     

    Korporacijsko upravljanje aplikacijama

    Pojednostavnite upravljanje aplikacijama u tvrtki ili ustanovi pomoću pravilnika grupe, telemetrijskih značajki i aktivacije na zajedničkim računalima.
     

    Pametno pretraživanje i otkrivanje

    Oslobodite kreativnost u tvrtki ili ustanovi pomoću pretraživanja cijelog sustava Office 365 na temelju personaliziranih uvida. Otkrivajte sadržaje i stručnosti pomoću programa Microsoft Graph te uzoraka povezivanja i suradnje. Pristupajte pametnom pretraživanju koje obuhvaća razna okruženja, uključujući SharePoint, Delve i aplikacije sustava Office. 
     

    Servis za videozapise za velike tvrtke

    Stvarajte i zajednički koristite videozapise te upravljajte njima na siguran način u svim dijelovima tvrtke ili ustanove. Microsoft Stream svima olakšava suradnju pomoću videozapisa da biste ostali povezani sa sadržajem koji je najvažniji. 

     

    Integracija govorne pošte (sjedinjeno komuniciranje porukama)

    Podrška za hostiranu govornu poštu s mogućnošću govornog automata. Poruke govorne pošte snimaju se u Exchange Online i korisnici im mogu pristupiti iz programa Outlook ili s kompatibilnog mobilnog telefona.
     

    Napredni alati za usklađenost

    Objedinjeni centar za obvezu predočavanje elektroničkih dokumenata omogućuje pretraživanje sustava Exchange, Skypea za tvrtke, servisa OneDrive za tvrtke i poštanskih sandučića sustava SharePoint.
     

    Zaštita podataka

    Upravljanje pravima, sprječavanje gubitka podataka i šifriranje za Exchange Online, Skype za tvrtke i SharePoint Online pridonose zaštiti sadržaja u porukama e-pošte, izravnim porukama i sastancima te na timskim web-mjestima.
     

    Samoposlužno poslovno obavještavanje u programu Excel

    Budite produktivniji uz alat koji već dobro poznajete: Excel. Otkrijte podatke i povežite se s njima putem dodatka Power Query, organizirajte ih u modele i analizirajte pomoću dodatka Power Pivot, a zatim vizualizirajte uvide na interaktivnim kartama pomoću dodatka 3D karte. 
     

    Aplikacije za Office i SharePoint

    Nove aplikacije drugih proizvođača koje su razvili korisnici funkcioniraju sa sustavima Office i SharePoint, a unose web-servise izravno u vaše dokumente i na vaša web-mjesta.
     

    Upravljanje radnim danom

    Microsoft StaffHub osmišljen je za zaposlenike Firstline Workforce te služi za upravljanje radnim danom pomoću upravljanja rasporedom, razmjene informacija i mogućnosti povezivanja s drugim aplikacijama te resursima povezanima s poslom. 

     

    Automatizacija tijeka rada

    U aplikaciji Microsoft Flow bez kodiranja izrađujte automatizirane tijekove rada koji obuhvaćaju aplikacije i servise da biste dobivali obavijesti, sinkronizirali datoteke, prikupljali podatke i radili još mnogo toga. 

     

    Razvoj aplikacija za web i mobilne uređaje

    Brzo stvarajte i objavljujte prilagođene poslovne aplikacije za web i mobilne uređaje uz PowerApps. Odaberite neki od predložaka ili krenite ispočetka da biste proširili svoje poslovne podatke, a sve to bez kodiranja. 

    Servisi kao dodaci

    Audio konferencija

    Omogućite sudionicima uključivanje u sastanak s bilo kojeg telefona biranjem lokalnog pristupnog broja te dodavanje drugih sudionika u sastanak biranjem broja ako je potrebno. Mogućnost uključivanja biranjem samo je dodatak mogućnostima uključivanja jednim dodirom na PC-ju, pametnom telefonu i u pregledniku te korisnicima omogućuje uključivanje u mrežni sastanak čak i na mjestima bez pristupa internetu. Dostupne su cijene na temelju potrošnje. 

     

    Moderni govorni pozivi uz telefonski sustav

    Upućujte, primajte i prenosite službene pozive u uredu, kod kuće ili na putu pomoću telefona, PC-ja i mobilnih uređaja bez potrebe za klasičnim telefonskim sustavom. Odaberite Microsoftov plan pozivanja tamo gdje je dostupan ili koristite postojeće telefonske linije na svojim lokacijama. Dostupnost plana pozivanja ovisi o regiji. Pročitajte najnovije informacije o međunarodnoj dostupnosti.  

     

    Svim tarifama za Office 365 za tvrtke obuhvaćeno je sljedeće:

     

    Pouzdanost

    Uz zajamčenu dostupnost tijekom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate se brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.
     

    Sigurnost

    Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 
     

    Zaštita privatnosti

    Vaši podaci pripadaju vama. Mi štitimo njih i vašu privatnost. 
     

    Administracija

    Portal za administratore IT odjelu nudi mogućnosti detaljne konfiguracije za servise, s mrežnog portala ili putem automatiziranog upravljanja pomoću naredbi ljuske PowerShell. Pomoću aplikacije Administrator možete upravljati servisima u pokretu.
     

    Ažurnost

    Ne morate plaćati nadogradnje na nove verzije. Pretplata obuhvaća ažuriranja. Nove značajke isporučuju se korisnicima sustava Office 365 u okruženju koje može konfigurirati IT.
     

    Integracija sa servisom Active Directory

    Upravljajte korisničkim vjerodajnicama i dozvolama. Jedinstvena prijava i sinkronizacija sa servisom Active Directory.
     

    Podrška

    Telefonska podrška 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu za sve probleme povezane s IT-om. U slučaju manje hitnih problema, možete postaviti servisne zahtjeve izravno putem portala za administratore. 
     

    Servis za uspjeh korisnika sustava Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365 naš je servis za uspjeh korisnika namijenjen jednostavnom i pouzdanom prelasku na Office 365 te bržem ostvarivanju poslovne vrijednosti.

    Saznajte što je moguće, planirajte uspješne implementacije i omogućite nove korisnike i mogućnosti tempom koji vam najviše odgovara. Pristupajte najboljim praksama, alatima, resursima i stručnjacima koji će vam pomoći da uspješno koristite Office 365.

    Resursi i servisi koje nudi FastTrack obuhvaćeni su tarifom Office 365 Enterprise E3 za korisnike s najmanje 50 licenci. 

    Office 365 Enterprise E3 uključuje:

    Poznati alati sustava Office

    Paket sustava Office

    Opis elementa o dostupnosti programa Publisher i Access te Skypea za tvrtkePublisher i Access: samo klijentski programi i/ili značajke za PC-jeve sa sustavom Windows. Nije moguće koristiti više uređaja.

    Klijentski program Skypea za tvrtke za Mac kompatibilan je sa sustavom Office 365, Skypeom za tvrtke poslužiteljskom verzijom 2015 i programom Lync Server 2013. Korisnici programa Lync Server 2010 moraju i dalje kao klijent za Mac koristiti Lync za Mac 2011.
     
    Obuhvaća najnovije aplikacije sustava Office za PC i Mac.
     
    Uvijek radite s najnovijim verzijama sljedećih proizvoda:
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • Outlook
    • OneNote
    • Publisher
    • SharePoint
    • OneDrive za tvrtke
    • Skype
    • Access

     

    • Bilježite svoje ideje na način koji vam najviše odgovara – pomoću tipkovnice, olovke ili dodirnog zaslona.
    • Jednostavno oblikujte podatke u programu Excel pomoću alata koji prepoznaju uzorak i automatski unose podatke.
    • Stvarajte vlastite atraktivne dokumente programa Word jednostavnim umetanjem sadržaja iz PDF datoteka.

     

    Office na PC-jevima, tabletima i mobitelima

    Koristite potpuno instalirano okruženje sustava Office na PC-jevima, Macovima, tabletima sa sustavom Windows, uređajima iPad® i tabletima sa sustavom Android™ te na većini mobilnih uređaja. Svaki korisnik može instalirati Office na 5 PC-jeva ili Macova, 5 tableta (sa sustavom Windows, iPada i tableta sa sustavom Android) i 5 mobitela.Opis elementa s informacijama o uređajima 2-u-1 sa sustavom WindowsUređaje 2-u-1 sa sustavom Windows, kao što je Microsoft Surface Pro, možete brojati kao PC ili kao tablet.

     

    I ovi mrežni servisi

    E-pošta i kalendari Opis elementa s informacijama o kompatibilnosti sustava Office s drugim verzijama programa OutlookZa pretplate koje ne obuhvaćaju potpuno instalirane aplikacije sustava Office: da bi koristili poznatu obogaćenu klijentsku aplikaciju, korisnici s poslovnom e-poštom mogu povezati sljedeće verzije programa Outlook: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2013 i Outlook 2011 za Mac. Starije verzije programa Outlook, npr. Outlook 2010 i Outlook 2007, možda će uz Office 365 funkcionirati uz smanjenu funkcionalnost. Kompatibilnost s programom Outlook ne obuhvaća tarifu Exchange Online Kiosk ni Office 365 Enterprise K1.

    Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili putem web-preglednika. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. 
     
     

    Napredna e-pošta

    Koristite mogućnosti arhiviranja i čuvanja u pravne svrhe te neograničen prostor za pohranu radi postizanja usklađenosti. Ujedno i informirajte korisnike o dodatnoj primjeni usklađenosti u e-pošti pomoću pravilnika o sprječavanju gubitka podataka i upozorenja o kršenju pravilnika.
     

    Upravljanje pristupom dokumentima i e-pošti

    Komponenta Rights Management Services omogućuje ograničavanje pristupa dokumentima i e-pošti na određene osobe, a svima ostalima onemogućuje njihov prikaz i uređivanje, čak i ako su poslani izvan tvrtke ili ustanove.
     

    Mrežni sastanci

    Održavajte mrežne sastanke uz zvuk, videoprikaz HD razlučivosti i web-konferencije putem interneta. Uključujte se u sastanke jednim dodirom ili klikom na pametnom telefonu, tabletu ili PC-ju.
     
     

    Emitiranje sastanka

    Emitirajte sastanke putem Skypea za tvrtke na internetu za do 10 000 osoba koje se mogu uključiti putem preglednika na gotovo bilo kojem uređaju. Možete uključiti i Bing Pulse za ankete i praćenje javnog mijenja u stvarnom vremenu te Yammer, koji omogućuje razgovor tijekom emitiranja. 
     

    Povezivanje putem izravnih poruka i Skypea Opis elementa s informacijama o dostupnosti i značajkama Skypea za tvrtkeAplikacija Skype za tvrtke dostupna u sklopu tarife Office 365 Enterprise E1 ne obuhvaća PSTN mogućnosti dostupne u verziji u sklopu tarifa Office 365 Enterprise E3, Office 365 Enterprise E4 i Office 365 Enterprise E5.

    Skype za tvrtke na klijentu računala Mac kompatibilan je sa sustavom Office 365, servisom Skype za tvrtke poslužiteljska verzija 2015 i sustavom Lync Server 2013. Korisnici sustava Lync Server 2010 trebaju nastaviti koristiti Lync za Mac 2011 kao klijent za Mac.

    Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea. 
     
     
    Ikona servisa Microsoft Teams, saznajte više o središtu Microsoft Teams za timski rad

    Središte za timski rad

    Povežite timove pomoću servisa Microsoft Teams u sustavu Office 365 koji objedinjuje čavrljanje, sadržaje, osobe i alate, pa timovi imaju trenutačan pristup svemu što im je potrebno. 
     

    Pohrana i zajedničko korištenje datoteka

    Iskoristite neograničen Opis elementa s informacijama o tarifama s neograničenim prostorom za pohranu na servisu OneDrive za tvrtkeNeograničen prostor za pohranu na servisu OneDrive za tvrtke za pretplate za pet ili više korisnika. Microsoft će omogućiti početnih 5 TB prostora za pohranu na servisu OneDrive po korisniku. Korisnici koji žele dodatni prostor za pohranu na servisu OneDrive mogu ga po potrebi zatražiti od Microsoftove podrške. Pretplate s manje od pet korisnika dobivaju 1 TB prostora za pohranu na servisu OneDrive za tvrtke po korisniku. prostor za pohranu na servisu OneDrive kojem je moguće pristupiti s bilo kojeg mjesta i uređaja. Jednostavno zajednički koristite dokumente s korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove te odredite tko može pogledati i urediti svaku datoteku. 
     
     

    Intranet i timska web-mjesta

    Obavještavajte i angažirajte članove tvrtke te ih povežite sa sadržajima, stručnim znanjima i procesima putem timskih web-mjesta. Ispričajte svoju priču putem atraktivnih web-mjesta za komunikaciju. 

     

    Poslovna društvena mreža

    Yammer, softver za suradnju i poslovne aplikacije, zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija među timovima te organiziranje projekata da bi bili učinkovitiji i brži.
     

    Office Online

    Stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel u bilo kojem pregledniku. 
     

    Upravljanje poslom

    Planner timu pojednostavnjuje stvaranje novih planova, organiziranje i dodjelu zadataka, zajedničko korištenje datoteka, razgovor o onome na čemu radite i praćenje napretka. 
     
     

    Profesionalno digitalno pripovijedanje

    Uz Sway, novu aplikaciju sustava Office 365, možete jednostavno stvarati atraktivna, interaktivna web-izvješća, prezentacije, biltene, tečajeve i slično izravno s mobitela, tableta ili putem preglednika. Swayeve je lako razmjenjivati i izgledaju izvrsno na svim zaslonima. 
     
     

    Mobilnost

    Sinkronizirajte e-poštu, kalendar i kontakte, pristupajte web-mjestima sustava SharePoint, pregledavajte i uređujte dokumente sustava Office pomoću sustava Office Online putem preglednika na uređajima sa sustavima Windows Phone, iOS i Android. 
     
     

    Korporacijsko upravljanje aplikacijama

    Pojednostavnite upravljanje aplikacijama u tvrtki ili ustanovi pomoću pravilnika grupe, telemetrijskih značajki i aktivacije na zajedničkim računalima.
     

    Pametno pretraživanje i otkrivanje

    Oslobodite kreativnost u tvrtki ili ustanovi pomoću pretraživanja cijelog sustava Office 365 na temelju personaliziranih uvida. Otkrivajte sadržaje i stručnosti pomoću programa Microsoft Graph te uzoraka povezivanja i suradnje. Pristupajte pametnom pretraživanju koje obuhvaća razna okruženja, uključujući SharePoint, Delve i aplikacije sustava Office. 
     

    Servis za videozapise za velike tvrtke

    Stvarajte i zajednički koristite videozapise te upravljajte njima na siguran način u svim dijelovima tvrtke ili ustanove. Microsoft Stream svima olakšava suradnju pomoću videozapisa da biste ostali povezani sa sadržajem koji je najvažniji. 

     

    Integracija govorne pošte (sjedinjeno komuniciranje porukama)

    Podrška za hostiranu govornu poštu s mogućnošću govornog automata. Poruke govorne pošte snimaju se u Exchange Online i korisnici im mogu pristupiti iz programa Outlook ili s kompatibilnog mobilnog telefona.
     

    Napredni alati za usklađenost

    Objedinjeni centar za obvezu predočavanje elektroničkih dokumenata omogućuje pretraživanje sustava Exchange, Skypea za tvrtke, servisa OneDrive za tvrtke i poštanskih sandučića sustava SharePoint.
     

    Zaštita podataka

    Upravljanje pravima, sprječavanje gubitka podataka i šifriranje za Exchange Online, Skype za tvrtke i SharePoint Online pridonose zaštiti sadržaja u porukama e-pošte, izravnim porukama i sastancima te na timskim web-mjestima.
     

    Samoposlužno poslovno obavještavanje u programu Excel

    Budite produktivniji uz alat koji već dobro poznajete: Excel. Otkrijte podatke i povežite se s njima putem dodatka Power Query, organizirajte ih u modele i analizirajte pomoću dodatka Power Pivot, a zatim vizualizirajte uvide na interaktivnim kartama pomoću dodatka 3D karte. 
     

    Aplikacije za Office i SharePoint

    Nove aplikacije drugih proizvođača koje su razvili korisnici funkcioniraju sa sustavima Office i SharePoint, a unose web-servise izravno u vaše dokumente i na vaša web-mjesta.
     

    Upravljanje radnim danom

    Microsoft StaffHub osmišljen je za zaposlenike Firstline Workforce te služi za upravljanje radnim danom pomoću upravljanja rasporedom, razmjene informacija i mogućnosti povezivanja s drugim aplikacijama te resursima povezanima s poslom. 

     

    Automatizacija tijeka rada

    U aplikaciji Microsoft Flow bez kodiranja izrađujte automatizirane tijekove rada koji obuhvaćaju aplikacije i servise da biste dobivali obavijesti, sinkronizirali datoteke, prikupljali podatke i radili još mnogo toga. 

     

    Razvoj aplikacija za web i mobilne uređaje

    Brzo stvarajte i objavljujte prilagođene poslovne aplikacije za web i mobilne uređaje uz PowerApps. Odaberite neki od predložaka ili krenite ispočetka da biste proširili svoje poslovne podatke, a sve to bez kodiranja. 

    Servisi kao dodaci

    Audio konferencija

    Omogućite sudionicima uključivanje u sastanak s bilo kojeg telefona biranjem lokalnog pristupnog broja te dodavanje drugih sudionika u sastanak biranjem broja ako je potrebno. Mogućnost uključivanja biranjem samo je dodatak mogućnostima uključivanja jednim dodirom na PC-ju, pametnom telefonu i u pregledniku te korisnicima omogućuje uključivanje u mrežni sastanak čak i na mjestima bez pristupa internetu. Dostupne su cijene na temelju potrošnje. 

     

    Moderni govorni pozivi uz telefonski sustav

    Upućujte, primajte i prenosite službene pozive u uredu, kod kuće ili na putu pomoću telefona, PC-ja i mobilnih uređaja bez potrebe za klasičnim telefonskim sustavom. Odaberite Microsoftov plan pozivanja tamo gdje je dostupan ili koristite postojeće telefonske linije na svojim lokacijama. Dostupnost plana pozivanja ovisi o regiji. Pročitajte najnovije informacije o međunarodnoj dostupnosti.  

     

    Svim tarifama za Office 365 za tvrtke obuhvaćeno je sljedeće:

     

    Pouzdanost

    Uz zajamčenu dostupnost tijekom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate se brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.
     

    Sigurnost

    Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 
     

    Zaštita privatnosti

    Vaši podaci pripadaju vama. Mi štitimo njih i vašu privatnost. 
     

    Administracija

    Portal za administratore IT odjelu nudi mogućnosti detaljne konfiguracije za servise, s mrežnog portala ili putem automatiziranog upravljanja pomoću naredbi ljuske PowerShell. Pomoću aplikacije Administrator možete upravljati servisima u pokretu.
     

    Ažurnost

    Ne morate plaćati nadogradnje na nove verzije. Pretplata obuhvaća ažuriranja. Nove značajke isporučuju se korisnicima sustava Office 365 u okruženju koje može konfigurirati IT.
     

    Integracija sa servisom Active Directory

    Upravljajte korisničkim vjerodajnicama i dozvolama. Jedinstvena prijava i sinkronizacija sa servisom Active Directory.
     

    Podrška

    Telefonska podrška 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu za sve probleme povezane s IT-om. U slučaju manje hitnih problema, možete postaviti servisne zahtjeve izravno putem portala za administratore. 
     

    Servis za uspjeh korisnika sustava Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365 naš je servis za uspjeh korisnika namijenjen jednostavnom i pouzdanom prelasku na Office 365 te bržem ostvarivanju poslovne vrijednosti.

    Saznajte što je moguće, planirajte uspješne implementacije i omogućite nove korisnike i mogućnosti tempom koji vam najviše odgovara. Pristupajte najboljim praksama, alatima, resursima i stručnjacima koji će vam pomoći da uspješno koristite Office 365.

    Resursi i servisi koje nudi FastTrack obuhvaćeni su tarifom Office 365 Enterprise E3 za korisnike s najmanje 50 licenci. 

    Specifikacije proizvoda
    Maksimalan broj korisnika neograničeno
    Cijeli Desktop Office, profesionalni paket, aplikacije za Office 2016 za PC i Mac (do 5 uređaja) Word / Excel / PowerPoint / Outlook / OneNote / Access* / Publisher* / Skype**
    Office aplikacija za tablete Da
    Office aplikacija za smartphone Da***
    Office web aplikacija (Office Online) Da
    Prostor za pohranu i zajedničko korištenje datoteka (OneDrive for business) Da
    E-mail (Exchange Online) **** Da
    Web-konf, prisutnost i izravne poruke (Skype for business) Da
    Share point on line (intranet) Da
    Društvena mreža za tvrtke (Yammer) Da
    Lokalna podrška Da
    Korporacijsko upravljanje aplikacijama Da
    Microsoft jamstvo za 99,99% neprekidnog rada Da
    Centar za predočavanje elektroničkih dokumenata Da
    Usklađenost i zaštita informacija Da
    Govorna pošta Da
    Integracija servisa (Active Directory) Da