Zatvori
(0) proizvod(a)
Nemate nijednu stavku u košarici.
Filteri
Jezik

Call Management Centar



Kontaktni centar bez troškova investicija u infrastrukturu i softvere. Rješenje na jednom mjestu!

Call Management Centar je aplikaciono rješenje koje mijenja tradicionalni pozivni centar. To je centraliziran, kontroliran, organiziran i financijski efikasan sustav za dolazne i odlazne pozive te praćenje istih. Call Management Centar ne ovisi o lokaciji na kojoj se nalazite. Korisnik sam definira broj agenata i radno vrijeme kontakt centra. Sadržaj poruka u govornom pretincu i odluka o snimanju razgovora ovisi o korisniku.

Prednosti usluge:

  • Usluga je u Cloudu, nema nikakvih inicijalnih troškova

  • Brže i učinkovitije upravljanje call centrom

  • Dostupni su svi komunikacijski kanali unutar jedne aplikacije

  • 24/7 korisnička podrška

  • Brza aktivacija (u roku 30 min) bez početnih troškova

  • Uređivanje naprednih opcija (IVR, ključni korisnici, lista zabranjenih kontakata)

 

Korištenje usluge:

  • Sa bilo koje lokacije (u poslovnom prostoru, doma, u pokretu)

  • Preko bilo koje mreže (mobilne, fiksne)

  • Putem bilo koje tehnologije (klasičnih telefona, VoIPa, računala, tableta, pametnih telefona)

 

Svim korisnicima će biti omogućen testni period usluge. Trajanje testiranja je proizvoljno i može trajati maksimalno 30 dana.

KONTAKTIRAJTE NAS

Call Management Centar