Zatvori
(0) proizvod(a)
Nemate nijednu stavku u košarici.
Sve kategorije
    Filteri
    Jezik
    Proizvođač: Microsoft

    OFFICE 365 Enterprise E1

    14,53 KM
    Za poduzeća kojima su potrebni poslovni servisi – e-pošta, prostor za pohranu i zajedničko korištenje datoteka, Office Online, sastanci i izravne poruke i drugo. Ne obuhvaća aplikacije sustava Office.

    Mrežni servisi

    E-pošta i kalendari

    Opis elementa s pojedinostima o kompatibilnosti sustava Office 365 sa starijim verzijama programa OutlookZa pretplate koje ne obuhvaćaju u potpunosti instalirane aplikacije sustava Office: da bi koristili poznatu obogaćenu klijentsku aplikaciju, korisnici s poslovnom e-poštom mogu povezati sljedeće verzije programa Outlook: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2013 i Outlook 2011 za Mac. Starije verzije programa Outlook, npr. Outlook 2010 i Outlook 2007, možda će uz Office 365 funkcionirati uz smanjenu funkcionalnost. Kompatibilnost s programom Outlook ne obuhvaća tarifu Exchange Online Kiosk ni Office 365 Enterprise F1.

    Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili putem web-preglednika. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. 

     

    Mrežni sastanci

    Održavajte mrežne sastanke uz zvuk, videoprikaz HD razlučivosti i web-konferencije putem interneta. Uključujte se u sastanke jednim dodirom ili klikom na pametnom telefonu, tabletu ili PC-ju. 

    Emitiranje sastanka

    Emitirajte sastanke na internetu za do 10 000 osoba koje se mogu uključiti putem preglednika na gotovo bilo kojem uređaju. Možete uključiti i Bing Pulse za ankete i praćenje javnog mijenja u stvarnom vremenu te Yammer, koji omogućuje razgovor tijekom emitiranja. 

     

    Povezivanje putem izravnih poruka i Skypea

    Opis elementa s detaljima o mogućnostima poziva putem PSTN-a u Skypeu za tvrtkeZnačajke Skypea za tvrtke dostupne u sklopu tarife Office 365 Enterprise E1 ne obuhvaćaju PSTN mogućnosti dostupne u verziji u sklopu tarifa Office 365 Enterprise E3, Office 365 Enterprise E4 i Office 365 Enterprise E5.

    Skype za tvrtke na klijentu računala Mac kompatibilan je sa sustavom Office 365, Skypeom za tvrtke poslužiteljska verzija 2015 i servisom Lync Server 2013. Korisnici servisa Lync Server 2010 trebaju nastaviti koristiti Lync za Mac 2011 kao klijent računala Mac.

    Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea. 

     

    Središte za timski rad

    Povežite timove pomoću servisa Microsoft Teams u sustavu Office 365 koji objedinjuje čavrljanje, sadržaje, osobe i alate, pa timovi imaju trenutačan pristup svemu što im je potrebno. 
     
    Saznajte više o pohrani i zajedničkom korištenju datoteka na servisu OneDrive za tvrtke

    Pohrana i zajedničko korištenje datoteka

    Uz OneDrive za tvrtke svaki korisnik ima 1 TB osobnog prostora za pohranu u oblaku kojem može pristupiti s bilo kojeg mjesta i uređaja. Jednostavno zajednički koristite dokumente s drugim korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove te za svaku datoteku odredite tko je može vidjeti i uređivati. 

     

    Intranet i timska web-mjesta

    Obavještavajte i angažirajte članove tvrtke te ih povežite sa sadržajima, stručnim znanjima i procesima putem timskih web-mjesta. Ispričajte svoju priču putem atraktivnih web-mjesta za komunikaciju.

     

    Poslovna društvena mreža

    Softver za suradnju i poslovne aplikacije Yammer zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija među timovima te organiziranje projekata da bi bili učinkovitiji i brži. 

     

    Office Online

    Stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel u bilo kojem pregledniku. 

     

    Upravljanje poslom

    Planner timu pojednostavnjuje stvaranje novih planova, organiziranje i dodjelu zadataka, zajedničko korištenje datoteka, razgovor o onome na čemu radite i praćenje napretka. 
     
     

    Profesionalno digitalno pripovijedanje

    Uz Sway, novu aplikaciju sustava Office 365, možete jednostavno stvarati atraktivna, interaktivna web-izvješća, prezentacije, biltene, tečajeve i slično izravno s mobitela, tableta ili putem preglednika. Swayeve je lako razmjenjivati i izgledaju izvrsno na svim zaslonima. 

     

    Pametno pretraživanje i otkrivanje

    Oslobodite kreativnost u tvrtki ili ustanovi pomoću pretraživanja cijelog sustava Office 365 na temelju personaliziranih uvida. Otkrivajte sadržaje i stručnosti pomoću programa Microsoft Graph te uzoraka povezivanja i suradnje. Pristupajte pametnom pretraživanju koje obuhvaća razna okruženja, uključujući SharePoint, Delve i aplikacije sustava Office. 

     

    Servis za videozapise za velike tvrtke

    Stvarajte i zajednički koristite videozapise te upravljajte njima na siguran način u svim dijelovima tvrtke ili ustanove. Microsoft Stream svima olakšava suradnju pomoću videozapisa da biste ostali povezani sa sadržajem koji je najvažniji. 

     

    Aplikacije za Office i SharePoint

    Nove aplikacije drugih proizvođača koje su razvili korisnici funkcioniraju sa sustavima Office i SharePoint te donose web-servise izravno u vaše dokumente i na vaša web-mjesta.

    Upravljanje radnim danom

    Microsoft StaffHub zaposlenicima firstline workers olakšava upravljanje radnim danom jer omogućuje upravljanje rasporedom, zajedničko korištenje informacija i povezivanje s drugim aplikacijama te resursima povezanima s poslom. 

     

    Automatizacija tijeka rada

    Izrađujte automatizirane tijekove rada koji obuhvaćaju razne aplikacije i servise da biste dobivali obavijesti, sinkronizirali datoteke, prikupljali podatke i još mnogo toga uz Microsoft Flow, a nije potrebno kodiranje. 

     

    Razvoj aplikacija za web i mobilne uređaje

    Brzo stvarajte i objavljujte prilagođene poslovne aplikacije za web i mobilne uređaje uz PowerApps. Odaberite neki od predložaka ili krenite ispočetka da biste proširili svoje poslovne podatke, a sve to bez kodiranja. 

     

    Servisi kao dodaci

    Audio konferencija

    Omogućite sudionicima uključivanje u Skype za tvrtke s bilo kojeg telefona biranjem lokalnog pristupnog broja te dodavanje novih sudionika biranjem po potrebi. Mogućnost uključivanja biranjem dodatak je mogućnostima uključivanja jednim dodirom na PC-ju, pametnom telefonu i putem preglednika, a korisnicima omogućuje uključivanje u mrežni sastanak čak i na mjestima bez pristupa internetu. Dostupne su cijene na temelju potrošnje. 

     

    Moderni govorni pozivi uz telefonski sustav

    Upućujte, primajte i prenosite službene pozive u uredu, kod kuće ili na putu pomoću telefona, PC-ja i mobilnih uređaja bez potrebe za klasičnim telefonskim sustavom. Odaberite Microsoftov plan pozivanja tamo gdje je dostupan ili koristite postojeće telefonske linije na svojim lokacijama. Dostupnost plana pozivanja ovisi o regiji. Pročitajte informacije o trenutnoj međunarodnoj dostupnosti.  

     

    Svim tarifama za Office 365 za tvrtke obuhvaćeno je sljedeće:

     

    Pouzdanost

    Uz zajamčenu dostupnost tijekom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate se brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.
     

    Sigurnost

    Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 
     

    Zaštita privatnosti

    Vaši podaci pripadaju vama. Mi štitimo njih i vašu privatnost. 
     
     

    Administracija

    Portal za administratore IT odjelu nudi mogućnosti detaljne konfiguracije za servise, s mrežnog portala ili putem automatiziranog upravljanja pomoću naredbi ljuske PowerShell. Pomoću aplikacije Administrator možete upravljati servisima u pokretu.
     

    Ažurnost

    Ne morate plaćati nadogradnje na nove verzije. Pretplata obuhvaća ažuriranja. Nove značajke isporučuju se korisnicima sustava Office 365 u okruženju koje može konfigurirati IT.
     

    Integracija sa servisom Active Directory

    Upravljajte korisničkim vjerodajnicama i dozvolama. Jedinstvena prijava i sinkronizacija sa servisom Active Directory.
     

    Podrška

    Telefonska podrška 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu za sve probleme povezane s IT-jem. Za manje hitne probleme zahtjeve za uslugu možete upućivati izravno putem portala za administratore.
     

    Servis za uspjeh korisnika sustava Office 365

     

    Microsoft FastTrack za Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365 naš je servis za uspjeh korisnika namijenjen jednostavnom i pouzdanom prelasku na Office 365 te bržem ostvarivanju poslovne vrijednosti.

    Saznajte što je moguće, planirajte uspješne implementacije i omogućite nove korisnike i mogućnosti tempom koji vam najviše odgovara. Pristupajte najboljim praksama, alatima, resursima i stručnjacima koji će vam pomoći da uspješno koristite Office 365.

    Resursi i servisi koje nudi FastTrack obuhvaćeni su tarifom Office 365 Enterprise E1 za korisnike s najmanje 50 licenci. 

    Mrežni servisi

    E-pošta i kalendari

    Opis elementa s pojedinostima o kompatibilnosti sustava Office 365 sa starijim verzijama programa OutlookZa pretplate koje ne obuhvaćaju u potpunosti instalirane aplikacije sustava Office: da bi koristili poznatu obogaćenu klijentsku aplikaciju, korisnici s poslovnom e-poštom mogu povezati sljedeće verzije programa Outlook: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2013 i Outlook 2011 za Mac. Starije verzije programa Outlook, npr. Outlook 2010 i Outlook 2007, možda će uz Office 365 funkcionirati uz smanjenu funkcionalnost. Kompatibilnost s programom Outlook ne obuhvaća tarifu Exchange Online Kiosk ni Office 365 Enterprise F1.

    Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili putem web-preglednika. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. 

     

    Mrežni sastanci

    Održavajte mrežne sastanke uz zvuk, videoprikaz HD razlučivosti i web-konferencije putem interneta. Uključujte se u sastanke jednim dodirom ili klikom na pametnom telefonu, tabletu ili PC-ju. 

    Emitiranje sastanka

    Emitirajte sastanke na internetu za do 10 000 osoba koje se mogu uključiti putem preglednika na gotovo bilo kojem uređaju. Možete uključiti i Bing Pulse za ankete i praćenje javnog mijenja u stvarnom vremenu te Yammer, koji omogućuje razgovor tijekom emitiranja. 

     

    Povezivanje putem izravnih poruka i Skypea

    Opis elementa s detaljima o mogućnostima poziva putem PSTN-a u Skypeu za tvrtkeZnačajke Skypea za tvrtke dostupne u sklopu tarife Office 365 Enterprise E1 ne obuhvaćaju PSTN mogućnosti dostupne u verziji u sklopu tarifa Office 365 Enterprise E3, Office 365 Enterprise E4 i Office 365 Enterprise E5.

    Skype za tvrtke na klijentu računala Mac kompatibilan je sa sustavom Office 365, Skypeom za tvrtke poslužiteljska verzija 2015 i servisom Lync Server 2013. Korisnici servisa Lync Server 2010 trebaju nastaviti koristiti Lync za Mac 2011 kao klijent računala Mac.

    Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea. 

     

    Središte za timski rad

    Povežite timove pomoću servisa Microsoft Teams u sustavu Office 365 koji objedinjuje čavrljanje, sadržaje, osobe i alate, pa timovi imaju trenutačan pristup svemu što im je potrebno. 
     
    Saznajte više o pohrani i zajedničkom korištenju datoteka na servisu OneDrive za tvrtke

    Pohrana i zajedničko korištenje datoteka

    Uz OneDrive za tvrtke svaki korisnik ima 1 TB osobnog prostora za pohranu u oblaku kojem može pristupiti s bilo kojeg mjesta i uređaja. Jednostavno zajednički koristite dokumente s drugim korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove te za svaku datoteku odredite tko je može vidjeti i uređivati. 

     

    Intranet i timska web-mjesta

    Obavještavajte i angažirajte članove tvrtke te ih povežite sa sadržajima, stručnim znanjima i procesima putem timskih web-mjesta. Ispričajte svoju priču putem atraktivnih web-mjesta za komunikaciju.

     

    Poslovna društvena mreža

    Softver za suradnju i poslovne aplikacije Yammer zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija među timovima te organiziranje projekata da bi bili učinkovitiji i brži. 

     

    Office Online

    Stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel u bilo kojem pregledniku. 

     

    Upravljanje poslom

    Planner timu pojednostavnjuje stvaranje novih planova, organiziranje i dodjelu zadataka, zajedničko korištenje datoteka, razgovor o onome na čemu radite i praćenje napretka. 
     
     

    Profesionalno digitalno pripovijedanje

    Uz Sway, novu aplikaciju sustava Office 365, možete jednostavno stvarati atraktivna, interaktivna web-izvješća, prezentacije, biltene, tečajeve i slično izravno s mobitela, tableta ili putem preglednika. Swayeve je lako razmjenjivati i izgledaju izvrsno na svim zaslonima. 

     

    Pametno pretraživanje i otkrivanje

    Oslobodite kreativnost u tvrtki ili ustanovi pomoću pretraživanja cijelog sustava Office 365 na temelju personaliziranih uvida. Otkrivajte sadržaje i stručnosti pomoću programa Microsoft Graph te uzoraka povezivanja i suradnje. Pristupajte pametnom pretraživanju koje obuhvaća razna okruženja, uključujući SharePoint, Delve i aplikacije sustava Office. 

     

    Servis za videozapise za velike tvrtke

    Stvarajte i zajednički koristite videozapise te upravljajte njima na siguran način u svim dijelovima tvrtke ili ustanove. Microsoft Stream svima olakšava suradnju pomoću videozapisa da biste ostali povezani sa sadržajem koji je najvažniji. 

     

    Aplikacije za Office i SharePoint

    Nove aplikacije drugih proizvođača koje su razvili korisnici funkcioniraju sa sustavima Office i SharePoint te donose web-servise izravno u vaše dokumente i na vaša web-mjesta.

    Upravljanje radnim danom

    Microsoft StaffHub zaposlenicima firstline workers olakšava upravljanje radnim danom jer omogućuje upravljanje rasporedom, zajedničko korištenje informacija i povezivanje s drugim aplikacijama te resursima povezanima s poslom. 

     

    Automatizacija tijeka rada

    Izrađujte automatizirane tijekove rada koji obuhvaćaju razne aplikacije i servise da biste dobivali obavijesti, sinkronizirali datoteke, prikupljali podatke i još mnogo toga uz Microsoft Flow, a nije potrebno kodiranje. 

     

    Razvoj aplikacija za web i mobilne uređaje

    Brzo stvarajte i objavljujte prilagođene poslovne aplikacije za web i mobilne uređaje uz PowerApps. Odaberite neki od predložaka ili krenite ispočetka da biste proširili svoje poslovne podatke, a sve to bez kodiranja. 

     

    Servisi kao dodaci

    Audio konferencija

    Omogućite sudionicima uključivanje u Skype za tvrtke s bilo kojeg telefona biranjem lokalnog pristupnog broja te dodavanje novih sudionika biranjem po potrebi. Mogućnost uključivanja biranjem dodatak je mogućnostima uključivanja jednim dodirom na PC-ju, pametnom telefonu i putem preglednika, a korisnicima omogućuje uključivanje u mrežni sastanak čak i na mjestima bez pristupa internetu. Dostupne su cijene na temelju potrošnje. 

     

    Moderni govorni pozivi uz telefonski sustav

    Upućujte, primajte i prenosite službene pozive u uredu, kod kuće ili na putu pomoću telefona, PC-ja i mobilnih uređaja bez potrebe za klasičnim telefonskim sustavom. Odaberite Microsoftov plan pozivanja tamo gdje je dostupan ili koristite postojeće telefonske linije na svojim lokacijama. Dostupnost plana pozivanja ovisi o regiji. Pročitajte informacije o trenutnoj međunarodnoj dostupnosti.  

     

    Svim tarifama za Office 365 za tvrtke obuhvaćeno je sljedeće:

     

    Pouzdanost

    Uz zajamčenu dostupnost tijekom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate se brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.
     

    Sigurnost

    Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 
     

    Zaštita privatnosti

    Vaši podaci pripadaju vama. Mi štitimo njih i vašu privatnost. 
     
     

    Administracija

    Portal za administratore IT odjelu nudi mogućnosti detaljne konfiguracije za servise, s mrežnog portala ili putem automatiziranog upravljanja pomoću naredbi ljuske PowerShell. Pomoću aplikacije Administrator možete upravljati servisima u pokretu.
     

    Ažurnost

    Ne morate plaćati nadogradnje na nove verzije. Pretplata obuhvaća ažuriranja. Nove značajke isporučuju se korisnicima sustava Office 365 u okruženju koje može konfigurirati IT.
     

    Integracija sa servisom Active Directory

    Upravljajte korisničkim vjerodajnicama i dozvolama. Jedinstvena prijava i sinkronizacija sa servisom Active Directory.
     

    Podrška

    Telefonska podrška 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu za sve probleme povezane s IT-jem. Za manje hitne probleme zahtjeve za uslugu možete upućivati izravno putem portala za administratore.
     

    Servis za uspjeh korisnika sustava Office 365

     

    Microsoft FastTrack za Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365 naš je servis za uspjeh korisnika namijenjen jednostavnom i pouzdanom prelasku na Office 365 te bržem ostvarivanju poslovne vrijednosti.

    Saznajte što je moguće, planirajte uspješne implementacije i omogućite nove korisnike i mogućnosti tempom koji vam najviše odgovara. Pristupajte najboljim praksama, alatima, resursima i stručnjacima koji će vam pomoći da uspješno koristite Office 365.

    Resursi i servisi koje nudi FastTrack obuhvaćeni su tarifom Office 365 Enterprise E1 za korisnike s najmanje 50 licenci. 

    Specifikacije proizvoda
    Maksimalan broj korisnika neograničeno
    Cijeli Desktop Office, profesionalni paket, aplikacije za Office 2016 za PC i Mac (do 5 uređaja) X
    Office aplikacija za tablete X
    Office aplikacija za smartphone X
    Office web aplikacija (Office Online) Da
    Prostor za pohranu i zajedničko korištenje datoteka (OneDrive for business) Da
    E-mail (Exchange Online) **** Da
    Web-konf, prisutnost i izravne poruke (Skype for business) Da
    Share point on line (intranet) Da
    Društvena mreža za tvrtke (Yammer) Da
    Lokalna podrška Da
    Korporacijsko upravljanje aplikacijama X
    Microsoft jamstvo za 99,99% neprekidnog rada Da
    Centar za predočavanje elektroničkih dokumenata X
    Usklađenost i zaštita informacija X
    Govorna pošta X
    Integracija servisa (Active Directory) Da