Zatvori
(0) proizvod(a)
Nemate nijednu stavku u košarici.
Sve kategorije
    Filteri
    Jezik
    Proizvođač: Microsoft

    OFFICE 365 Business Essentials

    8,97 KM
    Za poduzeća kojima treba poslovna e-pošta kao i drugi poslovni servisi. Ostvarite najbolje radne rezultate uz uvijek ažurne alate i servise za suradnju sustava Office.

    Office 365 Business Essentials uključuje:

     

    Mrežni servisi

     

    E-pošta i kalendari

    Opis elementa s pojedinostima o kompatibilnosti sustava Office 365 sa starijim verzijama programa OutlookZa pretplate koje ne obuhvaćaju potpune instalirane aplikacije sustava Office: da bi koristili poznatu obogaćenu klijentsku aplikaciju, korisnici s poslovnom e-poštom mogu povezati sljedeće verzije programa Outlook: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2013 i Outlook 2011 za Mac. Starije verzije programa Outlook, npr. Outlook 2010 i Outlook 2007, možda će uz Office 365 funkcionirati uz smanjenu funkcionalnost. Kompatibilnost s programom Outlook ne obuhvaća tarifu Exchange Online Kiosk ni Office 365 Enterprise K1.
     
    Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili putem web-preglednika. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. 
     

    Pohrana i zajedničko korištenje datoteka

    Uz OneDrive za tvrtke svaki korisnik ima 1 TB osobnog prostora za pohranu u oblaku kojem može pristupiti s bilo kojeg mjesta. Jednostavno zajednički koristite dokumente s drugim korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove te za svaku datoteku odredite tko je može vidjeti i uređivati. 
     

    Konferencije na internetu

    Održavajte mrežne sastanke sa zvukom i videoprikazom pomoću zajedničkog korištenja zaslona jednim klikom i videokonferencija visoke razlučivosti. 
     

    Povezivanje putem izravnih poruka i Skypea

    Opis elemenata s pojedinostima o dostupnosti Skypea za tvrtke i servisa Lync za MacKlijent Skypea za tvrtke na Macu kompatibilan je sa sustavom Office 365, Skypeom za tvrtke poslužiteljskom verzijom 2015 te servisom Lync Server 2013. Korisnici servisa Lync Server 2010 kao klijent za Mac trebali bi i dalje koristiti Lync za Mac 2011.

    Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea.
     
    Ikona servisa Microsoft Teams; saznajte više o središtu Microsoft Teams za timski rad

    Središte za timski rad

    U sustavu Office 365 povežite timove pomoću servisa Microsoft Teams, koji objedinjuje čavrljanje, sadržaje, osobe i alate, pa timovi imaju trenutačan pristup svemu što im je potrebno. 
     

    Poslovna društvena mreža

    Softver za suradnju i poslovne aplikacije Yammer zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija među timovima te organiziranje projekata da bi bili učinkovitiji i brži. 
     

    Timska web-mjesta

    Omogućite jednostavan pristup dokumentima i njihovo zajedničko korištenje uz 1 TB osnovnog prostora za pohranu i dodatnih 500 MB prostora za pohranu po korisniku. 
     

    Office Online

    Stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel u pregledniku. 
     

    Upravljanje poslom

    Planner timu pojednostavnjuje stvaranje novih planova, organiziranje i dodjelu zadataka, zajedničko korištenje datoteka, razgovor o onome na čemu radite i praćenje napretka. 
     

    Profesionalno digitalno pripovijedanje

    Uz Sway, novu aplikaciju sustava Office 365, možete jednostavno stvarati atraktivna, interaktivna web-izvješća, prezentacije, biltene, obuke i slično i to izravno s mobitela, tableta ili u pregledniku. Swayeve je lako zajednički koristiti i izgledaju izvrsno na svim zaslonima. 
     

    Pametno pretraživanje i otkrivanje

    Oslobodite kreativnost u tvrtki ili ustanovi pomoću pretraživanja cijelog sustava Office 365 na temelju personaliziranih uvida. Otkrivajte sadržaje i stručnosti pomoću programa Microsoft Graph te uzoraka povezivanja i suradnje. Pristupajte pametnom pretraživanju koje obuhvaća razna okruženja, uključujući SharePoint, Delve i aplikacije sustava Office. 
     

    Automatizacija tijeka rada

    Izrađujte automatizirane tijekove rada između aplikacija i servisa da biste dobivali obavijesti, sinkronizirali datoteke, prikupljali podatke i još mnogo toga uz Microsoft Flow koji ne zahtijeva kodiranje. 

    Razvoj web-aplikacija i mobilnih aplikacija

    Brzo stvarajte i objavljujte prilagođene poslovne aplikacije za web i mobilne uređaje uz PowerApps. Odaberite neki od predložaka ili krenite ispočetka da biste proširili svoje poslovne podatke, a sve to bez kodiranja. 

     

    Svim tarifama za Office 365 za tvrtke obuhvaćeno je sljedeće:

     

    Pouzdanost

    Uz zajamčenu dostupnost tijekom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate se brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.
     

    Sigurnost

    Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 
     

    Zaštita privatnosti

    Vaši podaci pripadaju vama. Mi štitimo njih i vašu privatnost. 
     

    Administracija

    Implementirajte Office 365 i upravljajte njime u cijeloj tvrtki bez usluga IT stručnjaka. Korisnike možete dodati i ukloniti u svega nekoliko minuta.
     

    Ažurnost

    Ne morate plaćati nadogradnje na nove verzije. Pretplata obuhvaća ažuriranja. Nove značajke redovito se isporučuju korisnicima sustava Office 365.
     

    Integracija sa servisom Active Directory

    Upravljajte korisničkim vjerodajnicama i dozvolama. Jedinstvena prijava i sinkronizacija sa servisom Active Directory.
     

    Podrška

    Microsoftova služba za podršku telefonski i putem interneta daje odgovore, nudi resurse s uputama i omogućuje povezivanje s drugim korisnicima sustava Office 365 radi postavljanja i privremenih rješenja. 

     

    Servis za uspjeh korisnika za Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365 naš je servis za uspjeh korisnika namijenjen jednostavnom i pouzdanom prelasku na Office 365 te bržem ostvarivanju poslovne vrijednosti.

    Saznajte što je moguće, planirajte uspješne implementacije te omogućite nove korisnike i mogućnosti tempom koji vam najviše odgovara. Pristupajte najboljim praksama, alatima, resursima i stručnjacima koji će vam pomoći da uspješno koristite Office 365.

    Resursi i servisi koje nudi FastTrack obuhvaćeni su tarifom Office 365 Business Essentials za korisnike s najmanje 50 licenci. 

     

    Office 365 Business Essentials uključuje:

     

    Mrežni servisi

     

    E-pošta i kalendari

    Opis elementa s pojedinostima o kompatibilnosti sustava Office 365 sa starijim verzijama programa OutlookZa pretplate koje ne obuhvaćaju potpune instalirane aplikacije sustava Office: da bi koristili poznatu obogaćenu klijentsku aplikaciju, korisnici s poslovnom e-poštom mogu povezati sljedeće verzije programa Outlook: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2013 i Outlook 2011 za Mac. Starije verzije programa Outlook, npr. Outlook 2010 i Outlook 2007, možda će uz Office 365 funkcionirati uz smanjenu funkcionalnost. Kompatibilnost s programom Outlook ne obuhvaća tarifu Exchange Online Kiosk ni Office 365 Enterprise K1.
     
    Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili putem web-preglednika. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. 
     

    Pohrana i zajedničko korištenje datoteka

    Uz OneDrive za tvrtke svaki korisnik ima 1 TB osobnog prostora za pohranu u oblaku kojem može pristupiti s bilo kojeg mjesta. Jednostavno zajednički koristite dokumente s drugim korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove te za svaku datoteku odredite tko je može vidjeti i uređivati. 
     

    Konferencije na internetu

    Održavajte mrežne sastanke sa zvukom i videoprikazom pomoću zajedničkog korištenja zaslona jednim klikom i videokonferencija visoke razlučivosti. 
     

    Povezivanje putem izravnih poruka i Skypea

    Opis elemenata s pojedinostima o dostupnosti Skypea za tvrtke i servisa Lync za MacKlijent Skypea za tvrtke na Macu kompatibilan je sa sustavom Office 365, Skypeom za tvrtke poslužiteljskom verzijom 2015 te servisom Lync Server 2013. Korisnici servisa Lync Server 2010 kao klijent za Mac trebali bi i dalje koristiti Lync za Mac 2011.

    Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea.
     
    Ikona servisa Microsoft Teams; saznajte više o središtu Microsoft Teams za timski rad

    Središte za timski rad

    U sustavu Office 365 povežite timove pomoću servisa Microsoft Teams, koji objedinjuje čavrljanje, sadržaje, osobe i alate, pa timovi imaju trenutačan pristup svemu što im je potrebno. 
     

    Poslovna društvena mreža

    Softver za suradnju i poslovne aplikacije Yammer zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija među timovima te organiziranje projekata da bi bili učinkovitiji i brži. 
     

    Timska web-mjesta

    Omogućite jednostavan pristup dokumentima i njihovo zajedničko korištenje uz 1 TB osnovnog prostora za pohranu i dodatnih 500 MB prostora za pohranu po korisniku. 
     

    Office Online

    Stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel u pregledniku. 
     

    Upravljanje poslom

    Planner timu pojednostavnjuje stvaranje novih planova, organiziranje i dodjelu zadataka, zajedničko korištenje datoteka, razgovor o onome na čemu radite i praćenje napretka. 
     

    Profesionalno digitalno pripovijedanje

    Uz Sway, novu aplikaciju sustava Office 365, možete jednostavno stvarati atraktivna, interaktivna web-izvješća, prezentacije, biltene, obuke i slično i to izravno s mobitela, tableta ili u pregledniku. Swayeve je lako zajednički koristiti i izgledaju izvrsno na svim zaslonima. 
     

    Pametno pretraživanje i otkrivanje

    Oslobodite kreativnost u tvrtki ili ustanovi pomoću pretraživanja cijelog sustava Office 365 na temelju personaliziranih uvida. Otkrivajte sadržaje i stručnosti pomoću programa Microsoft Graph te uzoraka povezivanja i suradnje. Pristupajte pametnom pretraživanju koje obuhvaća razna okruženja, uključujući SharePoint, Delve i aplikacije sustava Office. 
     

    Automatizacija tijeka rada

    Izrađujte automatizirane tijekove rada između aplikacija i servisa da biste dobivali obavijesti, sinkronizirali datoteke, prikupljali podatke i još mnogo toga uz Microsoft Flow koji ne zahtijeva kodiranje. 

    Razvoj web-aplikacija i mobilnih aplikacija

    Brzo stvarajte i objavljujte prilagođene poslovne aplikacije za web i mobilne uređaje uz PowerApps. Odaberite neki od predložaka ili krenite ispočetka da biste proširili svoje poslovne podatke, a sve to bez kodiranja. 

     

    Svim tarifama za Office 365 za tvrtke obuhvaćeno je sljedeće:

     

    Pouzdanost

    Uz zajamčenu dostupnost tijekom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate se brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.
     

    Sigurnost

    Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 
     

    Zaštita privatnosti

    Vaši podaci pripadaju vama. Mi štitimo njih i vašu privatnost. 
     

    Administracija

    Implementirajte Office 365 i upravljajte njime u cijeloj tvrtki bez usluga IT stručnjaka. Korisnike možete dodati i ukloniti u svega nekoliko minuta.
     

    Ažurnost

    Ne morate plaćati nadogradnje na nove verzije. Pretplata obuhvaća ažuriranja. Nove značajke redovito se isporučuju korisnicima sustava Office 365.
     

    Integracija sa servisom Active Directory

    Upravljajte korisničkim vjerodajnicama i dozvolama. Jedinstvena prijava i sinkronizacija sa servisom Active Directory.
     

    Podrška

    Microsoftova služba za podršku telefonski i putem interneta daje odgovore, nudi resurse s uputama i omogućuje povezivanje s drugim korisnicima sustava Office 365 radi postavljanja i privremenih rješenja. 

     

    Servis za uspjeh korisnika za Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365

    Microsoft FastTrack za Office 365 naš je servis za uspjeh korisnika namijenjen jednostavnom i pouzdanom prelasku na Office 365 te bržem ostvarivanju poslovne vrijednosti.

    Saznajte što je moguće, planirajte uspješne implementacije te omogućite nove korisnike i mogućnosti tempom koji vam najviše odgovara. Pristupajte najboljim praksama, alatima, resursima i stručnjacima koji će vam pomoći da uspješno koristite Office 365.

    Resursi i servisi koje nudi FastTrack obuhvaćeni su tarifom Office 365 Business Essentials za korisnike s najmanje 50 licenci. 

     

    Specifikacije proizvoda
    Maksimalan broj korisnika 300
    Cijeli Desktop Office, profesionalni paket, aplikacije za Office 2016 za PC i Mac (do 5 uređaja) X
    Office aplikacija za tablete X
    Office aplikacija za smartphone X
    Office web aplikacija (Office Online) Da
    Prostor za pohranu i zajedničko korištenje datoteka (OneDrive for business) Da
    E-mail (Exchange Online) **** Da
    Web-konf, prisutnost i izravne poruke (Skype for business) Da
    Share point on line (intranet) Da
    Društvena mreža za tvrtke (Yammer) Da
    Lokalna podrška Da
    Microsoft jamstvo za 99,99% neprekidnog rada Da
    Integracija servisa (Active Directory) Da