Zatvori
(0) proizvod(a)
Nemate nijednu stavku u košarici.
Sve kategorije
    Filteri
    Jezik
    Proizvođač: Microsoft

    OFFICE 365 Enterprise E3 for Goverment

    32,05 KM
    Sve značajke tarife Office 365 Enterprise E1 (cijena za državne ustanove) uz aplikacije sustava Office za računala, personalizirano pretraživanje i otkrivanje, samoposlužnu poslovnu inteligenciju, poslovno upravljanje aplikacijama, alate za obavezu predočavanja elektroničkih dokumenata, hostiranu govornu poštu s mogućnostima automatskog operatera i druge servise.

    Sadržaj svih tarifa Office 365 Government:


    E-pošta i kalendari

    Opis elementa s detaljima o kompatibilnosti sustava Office sa starijim verzijama programa OutlookZa pretplate koje ne obuhvaćaju potpune instalirane aplikacije sustava Office: da bi koristili poznatu obogaćenu klijentsku aplikaciju, korisnici s poslovnom e-poštom mogu povezati sljedeće verzije programa Outlook: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2013 i Outlook 2011 za Mac. Starije verzije programa Outlook, npr. Outlook 2010 i Outlook 2007, možda će uz Office 365 funkcionirati uz smanjenu funkcionalnost. Kompatibilnost s programom Outlook ne obuhvaća tarifu Exchange Online Kiosk ni Office 365 Enterprise K1.

    Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili iz web-preglednika. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. Koristite vlastiti naziv domene. 

     

    Konferencije na internetu

    Održavajte mrežne sastanke sa zvukom i videoprikazom pomoću zajedničkog korištenja zaslona jednim klikom, videokonferencija visoke razlučivosti i virtualne zaslonske ploče. Izvrsno rješenje za daljinsko učenje. 

     


    Povezivanje putem izravnih poruka

    povezivanje Opis elementa s informacijama o dostupnosti Skypea za tvrtke za MacSkype za tvrtke još nije dostupan za Mac. Najnovija je verzija Lync za Mac 2011. Lync za Mac kompatibilan je sa Skypeom za tvrtke poslužiteljskom verzijom i Skypeom za tvrtke online.

    Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea. 

     

    Pohrana i zajedničko korištenje datoteka

    OneDrive za tvrtke svakom korisniku daje najmanje 1 TB pohrane na servisu OneDrive kojoj se može pristupiti s bilo kojeg mjesta i uređaja. Jednostavno zajednički koristite dokumente s ostalim korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove te određujte tko može pregledavati, a tko uređivati svaku datoteku. 

     Opis elementa s informacijama o tarifama s neograničenom pohranom na servisu OneDrive za tvrtkeTarife neograničene pohrane dostupne su za sljedeće tarife pretplate s pet ili više korisnika:
    Office 365 Enterprise E3, E4 i E5, Office 365 Government E3, E4 i E5, Office 365 Education, Office 365 Education E5, OneDrive za tvrtke Plan 2 i SharePoint Online Plan 2.Microsoft će osigurati početnih 5 TB pohrane na servisu OneDrive za svakog korisnika. Korisnici koji žele dodatnu pohranu na servisu OneDrive mogu je zatražiti po potrebi tako da se obrate Microsoftovoj podršci. Pretplate s manje od pet korisnika dobivaju 1 TB pohrane po korisniku na servisu OneDrive.                                       

     

     

    Intranet i timska web-mjesta

    Obavještavajte i motivirajte korisnike unutar tvrtke ili ustanove pomoću intraneta na razini cijele tvrtke. Pomoću timskih web-mjesta povežite korisnike sa sadržajima, stručnim znanjima i postupcima koji potiču timski rad.

     

    Office Online

    U bilo kojem modernom pregledniku stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel. 

     

    Mobilnost

    Sinkronizirajte e-poštu, kalendar i kontakte, pristupajte web-mjestima sustava SharePoint, pregledavajte i uređujte dokumente sustava Office pomoću sustava Office Online iz preglednika na uređajima sa sustavima Windows Phone, iOS i Android™. 

     

    Aplikacije za Office i SharePoint

    Nove aplikacije drugih proizvođača koje su razvili korisnici funkcioniraju sa sustavima Office i SharePoint i donose web-servise izravno u vaše dokumente i na vaša web-mjesta.

     

    Administracija

    Portal za administratore IT odjelu nudi mogućnosti detaljne konfiguracije za vaše servise, s mrežnog portala ili putem automatiziranog upravljanja pomoću naredbi ljuske PowerShell. Pomoću aplikacije Administrator možete upravljati servisima u pokretu.

     

    Pouzdanost

    Uz zajamčenu dostupnost tijekom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.

    Sigurnost

    Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 

     

    Zaštita privatnosti

    Vaši podaci pripadaju vama. Štitimo i njih i vašu privatnost.

     

    Ažurnost

    Ne morate plaćati nadogradnje verzija – ažuriranja su uključena u pretplatu. Nove se značajke redovito šalju korisnicima sustava Office 365 u obliku koji informatičko osoblje može konfigurirati.

     

    Integracija sa servisom Active Directory

    Upravljajte korisničkim vjerodajnicama i dozvolama. Jedinstvena prijava i sinkronizacija sa servisom Active Directory.

     

    Podrška

    Telefonska podrška za kritične probleme s područja IT pruža se 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. U slučaju manje hitnih problema, možete postaviti servisne zahtjeve izravno putem portala za administratore.

    Sadržaj svih tarifa Office 365 Government:


    E-pošta i kalendari

    Opis elementa s detaljima o kompatibilnosti sustava Office sa starijim verzijama programa OutlookZa pretplate koje ne obuhvaćaju potpune instalirane aplikacije sustava Office: da bi koristili poznatu obogaćenu klijentsku aplikaciju, korisnici s poslovnom e-poštom mogu povezati sljedeće verzije programa Outlook: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2013 i Outlook 2011 za Mac. Starije verzije programa Outlook, npr. Outlook 2010 i Outlook 2007, možda će uz Office 365 funkcionirati uz smanjenu funkcionalnost. Kompatibilnost s programom Outlook ne obuhvaća tarifu Exchange Online Kiosk ni Office 365 Enterprise K1.

    Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili iz web-preglednika. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 150 MB. Koristite vlastiti naziv domene. 

     

    Konferencije na internetu

    Održavajte mrežne sastanke sa zvukom i videoprikazom pomoću zajedničkog korištenja zaslona jednim klikom, videokonferencija visoke razlučivosti i virtualne zaslonske ploče. Izvrsno rješenje za daljinsko učenje. 

     


    Povezivanje putem izravnih poruka

    povezivanje Opis elementa s informacijama o dostupnosti Skypea za tvrtke za MacSkype za tvrtke još nije dostupan za Mac. Najnovija je verzija Lync za Mac 2011. Lync za Mac kompatibilan je sa Skypeom za tvrtke poslužiteljskom verzijom i Skypeom za tvrtke online.

    Komunicirajte putem poruka, govornih poziva i videopoziva te putem mrežnog statusa objavite svoju dostupnost drugima. Objavite svoje stanje prisutnosti, razmjenjujte poruke i audiopozive s korisnicima Skypea. 

     

    Pohrana i zajedničko korištenje datoteka

    OneDrive za tvrtke svakom korisniku daje najmanje 1 TB pohrane na servisu OneDrive kojoj se može pristupiti s bilo kojeg mjesta i uređaja. Jednostavno zajednički koristite dokumente s ostalim korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove te određujte tko može pregledavati, a tko uređivati svaku datoteku. 

     Opis elementa s informacijama o tarifama s neograničenom pohranom na servisu OneDrive za tvrtkeTarife neograničene pohrane dostupne su za sljedeće tarife pretplate s pet ili više korisnika:
    Office 365 Enterprise E3, E4 i E5, Office 365 Government E3, E4 i E5, Office 365 Education, Office 365 Education E5, OneDrive za tvrtke Plan 2 i SharePoint Online Plan 2.Microsoft će osigurati početnih 5 TB pohrane na servisu OneDrive za svakog korisnika. Korisnici koji žele dodatnu pohranu na servisu OneDrive mogu je zatražiti po potrebi tako da se obrate Microsoftovoj podršci. Pretplate s manje od pet korisnika dobivaju 1 TB pohrane po korisniku na servisu OneDrive.                                       

     

     

    Intranet i timska web-mjesta

    Obavještavajte i motivirajte korisnike unutar tvrtke ili ustanove pomoću intraneta na razini cijele tvrtke. Pomoću timskih web-mjesta povežite korisnike sa sadržajima, stručnim znanjima i postupcima koji potiču timski rad.

     

    Office Online

    U bilo kojem modernom pregledniku stvarajte i uređujte dokumente programa Word, OneNote, PowerPoint i Excel. 

     

    Mobilnost

    Sinkronizirajte e-poštu, kalendar i kontakte, pristupajte web-mjestima sustava SharePoint, pregledavajte i uređujte dokumente sustava Office pomoću sustava Office Online iz preglednika na uređajima sa sustavima Windows Phone, iOS i Android™. 

     

    Aplikacije za Office i SharePoint

    Nove aplikacije drugih proizvođača koje su razvili korisnici funkcioniraju sa sustavima Office i SharePoint i donose web-servise izravno u vaše dokumente i na vaša web-mjesta.

     

    Administracija

    Portal za administratore IT odjelu nudi mogućnosti detaljne konfiguracije za vaše servise, s mrežnog portala ili putem automatiziranog upravljanja pomoću naredbi ljuske PowerShell. Pomoću aplikacije Administrator možete upravljati servisima u pokretu.

     

    Pouzdanost

    Uz zajamčenu dostupnost tijekom 99,9 % vremena uz ugovor o razini usluge s financijskom klauzulom ne morate brinuti o tome hoće li vam servisi biti dostupni.

    Sigurnost

    Najmodernija sigurnosna rješenja s pet slojeva sigurnosti i proaktivnim nadzorom pridonose zaštiti korisničkih podataka. 

     

    Zaštita privatnosti

    Vaši podaci pripadaju vama. Štitimo i njih i vašu privatnost.

     

    Ažurnost

    Ne morate plaćati nadogradnje verzija – ažuriranja su uključena u pretplatu. Nove se značajke redovito šalju korisnicima sustava Office 365 u obliku koji informatičko osoblje može konfigurirati.

     

    Integracija sa servisom Active Directory

    Upravljajte korisničkim vjerodajnicama i dozvolama. Jedinstvena prijava i sinkronizacija sa servisom Active Directory.

     

    Podrška

    Telefonska podrška za kritične probleme s područja IT pruža se 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. U slučaju manje hitnih problema, možete postaviti servisne zahtjeve izravno putem portala za administratore.

    Specifikacije proizvoda
    Maksimalan broj korisnika neograničeno
    Cijeli Desktop Office, profesionalni paket, aplikacije za Office 2016 za PC i Mac (do 5 uređaja) Word / Excel / PowerPoint / Outlook / OneNote / Access* / Publisher* / Skype**
    Office aplikacija za tablete Da
    Office aplikacija za smartphone Da***
    Office web aplikacija (Office Online) Da
    Prostor za pohranu i zajedničko korištenje datoteka (OneDrive for business) Da
    E-mail (Exchange Online) **** Da
    Web-konf, prisutnost i izravne poruke (Skype for business) Da
    Share point on line (intranet) Da
    Društvena mreža za tvrtke (Yammer) Da
    Lokalna podrška Da
    Korporacijsko upravljanje aplikacijama Da
    Microsoft jamstvo za 99,99% neprekidnog rada Da
    Centar za predočavanje elektroničkih dokumenata Da
    Usklađenost i zaštita informacija Da
    Govorna pošta Da
    Integracija servisa (Active Directory) Da